CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 19, 2010

Saya Kembali!~

hai...

Apa nk di cerita tok owh?? hmm.. dah lebih 100 hari dah bapak ninggal tp aku rasa mcm nya masih jak sama ngn kmk org.. aku hanya pikir nya diam di sinun n kerja di sinun pasya nya xpat pulang ke Kuching lagik.. ya jak pikir aku..rindu gilak dengan nya... :(

new story...

dah dkt sebulan dah aku ingin nak makan mee kolok ayam(ngira juak waktu ya).. tp xda org nak meli.. kesian... ssh juak nak pegi cya mun xda berteman.. takut da juak.. dahlah kwsn rmh mek org nektok dah x slmt gik.. mcm2 kes jak belaku.. kes curi apa lagik.. kin menjadi2.. aku pun x paham kenak ctok jadi glak kes nak kdk ya.. uwahhh... aku mok makan mee kolok ayam!! ;(
bilalah tercapai hajat aku nak makan mee ya???

0 comments: